Niet iedereen verstaat hetzelfde onder ‘community’ of heeft een goed beeld van de karakteristieke dynamieken die erbij horen. Wil je weten hoe ik communities zie of hoe de eerste stappen in een samenwerking met mij verlopen, check dan eens deze veelgestelde vragen.
Let’s connect
Dan werken we samen toe naar de volgende stap.
Wil je weten wat een community voor jouw organisatie kan betekenen? Wil je een succesvolle community ontwikkelen? Of meer uit je bestaande community halen? Ik help je er graag bij. Dat kan op allerlei manieren: van trainingen en workshops tot complete begeleiding of strategisch advies.
Bel, mail of app
Laten we er eens vrijblijvend over sparren. Bel, mail of app me met jouw vraag. Dan kijk ik graag mee.
"*" geeft vereiste velden aan
Veelgestelde vragen
Tijdens een eerste gesprek onderzoeken we of mijn kennis en expertise aansluit bij de uitdagingen die de organisatie heeft. Ook gaan we in op eventuele obstakels, planning en budget die voor potentiële project gelden. Bij een goede match van vraag en aanbod, stel ik binnen maximaal een week een offerte op waarin ik de vraag, de aanpak, diensten/deliverables en kosten beschrijf. Bij akkoord kunnen we dan de samenwerking starten.
Ook als er al een community is, via een digitaal platform of een aantal bijeenkomsten, en de organisatie loopt tegen uitdagingen of blokkades aan, evalueer ik welke stappen genomen moeten worden om effectief door te kunnen bouwen aan de community
Aan de hand van de geaccordeerde offerte maken we een planning met betrekking tot de uit te voeren diensten. Bij een training of workshop komen we bijvoorbeeld samen tot de gedetailleerde agenda, aantal en type deelnemers en uitnodigingstekst. Bij een strategie document plannen we drie fasen waarin de verschillende concepten worden gepresenteerd en afgestemd. Hier plannen we ook bijeenkomsten waar collega’s bij kunnen aanhaken om hen te betrekken bij de totstandkoming van de strategie. Ik geloof erg in continue afstemming.
Na oplevering van de deliverables wordt een evaluatie moment gepland. Wanneer er een community manager is geworven om de community strategie en aanpak verder invulling te geven, kan Kirsten werkzaamheden/kennis overdragen en begeleiding bieden voor de eerste periode.